Смекни!
smekni.com

Августин изповедите (стр. 1 из 3)

Обобщение на тема: Августин Изповедите есе

България, 2010


От философи Имам проучен, Сократ се откроява за мен от всички останали. Въпреки, че аз ще бъде първият да призная, че никога не са предложили на време, нито усилия, необходими, за да помисли за себе си философ (поне не в смисъл, че съм си най-би смятат, че пълномощията на един философ), моята философия за живота е най-тясно свързана с това, което аз разбирам "Сократ" философски убеждения, да бъде. Въпреки че има някои явни различия в което вярвам, че за да бъде върховен смисъл зад живот, който по-късно ще адрес, аз вярвам, си мисли за това как човек трябва да живее живота си да бъде най-добрият от всички философ имаме проучени. Първо, нека да ми се отнасят това, което аз разбирам философията на Сократ да бъде. "Сократ" смята, че всички ние имаме една душа. Той вярва, че ние трябва да живеем живота от принципи, и че тези принципи трябва да бъде това, което се смята за добро. Той е убеден, че има морални "абсолю", право и грешно, си причина е, че ако там не са всичко ще бъде само относителна. Това изглежда най-логичен. Също така, според Сократ, за да се намери стандарти, които трябва да живеем ние трябва да тест от тези стандарти в реалния живот ситуация, за да видите дали са верни или погрешни. От това, което аз разбирам, ние трябва да живеем живота си според правата и грешки - в нашите отношения с другите, и нашия личен живот. И всичко това е с цел да живеят според диктата на душата, ако щете, а не от желанията на плътта. Един от най-интересните идеи "Сократ" е, струва ми се, са били негови мисли по отношение на "истински философ." Той каза, че истинският философ често неразбран от другите мъже, че те не разбират, че целият му живот е стремежът на смъртта. И, накрая, че когато смъртта идва той не го срещне с ужас, но с приемането на разбирането, че душата е най-накрая да бъде необременен от тялото и неговите злини. Душата най-накрая ще отговарят на истината далеч от ограниченията на един несъвършен тялото. Той вярва, че душата е безсмъртен и вечен. Той вярва, че "добра душа" отиде в един невидим свят, където е гарантирано щастие и те са свободни от човешкото безумие и грешки, и на всички проблеми, които обикновено ни чума. Злото души, от друга страна ще се скитат в мизерия си плащат наказание, докато те са превъплъщения на формата монтирането на бившите им злите си пътища в живота. И, въпреки че аз не вярвам тази гледна точка, аз го оценявам на мисълта и логиката зад него. Аз съм заинтригуван с реалността на Сократ начин да се погледне отвъд физическото, и марката на духовен аспект, като държите не вярност към всяко някои бог или богове. Аз мога да се съглася с философията му за живот живота ни в усилията си да бъдат добри и тачим душата над тялото, както и пускането на всички акцент върху душата, а не на тялото. Въпреки, че ние не може да докаже научно, че душата е вечен - или извън него, че ако ние дори и да има душа, но знаем, че тялото е само временно, така че е логично да поставите значение на нещо отвъд физическата. Мисля, че Сократ мотиви зад доказателства за душите ни, е блестящ дори ако неправилно - което аз съм в никакъв случай не предполага. Неговата идея на припомняне / спомням си ме интриги. Къде ще имаме някаква идея за съвършенство, ако не и от нашите души? Разбира се нищо от тялото или физически все още трябва да ни покаже някаква форма на съвършенство. За по-голяма, свързани с четец защо мисля, че Сократ философия би могла да допринесе много за човешкото благополучие, позволете ми отнеме малко време да предам моите мисли или "философията" на живота. Съгласен съм с "Сократ" на щанда той прави, че нищо добро или перфектни винаги могат да дойдат от физически. Приятен желанията на плътта винаги води само временно щастие, и дори това е спорно дали е истинско щастие, или просто временен източник на удовлетворение. Сократ казва, че душата е мястото, където можем да познаем съвършенство, и че важните неща в този живот лъжа живот за развитието и реализацията на душата, и че чрез правилното развитие на съзнанието в стремежа си от истината, красотата и добротата, че целта и смисъла на човешкия живот може да бъде постигната. Лично аз вярвам, че отговорът е да, ние всички притежават душа, и това да е добре да живее вечно, а не в настоящето. Въпреки това, аз лично вярвам, че ние може да не са добра душа, на нашето поколение. Човешката природа самостоятелно, аз вярвам, ще поддържат този стандарт. Ние не сме по същество добри същества, както може да се подкрепя от факта, че ако бяхме, ние няма да се порази с омраза, раздор и конфликти в нашия свят. Аз ще отида за да кажем, че ние трябва да намерим себе си освен една правда, че може да излекува душите ни, и да ги приведат в светлината, защото ние сме несъвършени и непълни от нашите собствени някога напълно осъзнават истината, красотата и добротата.

Разбирам, че философията на сделки с разум, и че може би орган не трябва да се използва, но аз държа на истини, открити в 1 Петрово 2:24, в което пише "Той се роди нашите грехове в тялото си на дървото, така че да можем да умре за греховете си и да живее правда, от раните си сте били излекувани. "Както виждате, в себе си и ние сме грешни същества - душа включени, но в" Той ", имайки Исус Христос, ние сме били направени пълни. Сократ представа за това как трябва да живее живота, освен да се разчита на моя личен спасител за спасение, се намира много близо до моите убеждения в областта на това, което трябва да бъде от значение в живота ни. Матей 6:25 прочитания "Ето защо, аз ви казвам, не се безпокойте за живота си, какво ще ядете или питие, или за тялото си, какво ще нося. Не е ли живота по-важно от храната, и тялото по-важно от дрехите? "Това е философията на Сократ", защо се тревожи, че с тези неща? Какво ще те въпроса, когато умреш? Не е ли по-важно да се фокусира върху трайните неща и неща, които ще имат вечен награда, и да доведе истинско щастие в този живот. Вярвам, "Сократ" вероятно ще са съгласни с Исус Христос, въпреки че вероятно при други условия, когато той каза в Матей 6:19-21 "Да не се съхранява за себе си съкровища на земята, гдето молец и ръжда ги унищожи, и гдето крадци подкопават и крадат . Но магазин за себе си в съкровища на небето, гдето молец и ръжда не унищожават, и гдето крадци не подкопават и крадат. Защото гдето е съкровището ти, там си сърце също така ще бъде. "Както виждате, това е защото Сократ философия лежат толкова близо до вярванията на вярата си, който смятам, че философията му може да бъде балсам за света проблеми. Твърде много от нас, а не себе си изключени, придава толкова голямо значение на неща, които не отчитат много на всички. Какъв човек носи, какво лице, дискове, или как изглежда един човек се поставя далеч по-горе неща, като честност, почтеност, любов и други добродетели. Ние сме общество, аз вярвам, че са били направени така благослови и толкова богат, че сме забравили за радостта, която може да се намери в много труд, някой ми харесва, и прости удоволствия в живота. Понякога се чудя, ако много хора може да бъде щастлив, ако те бяха сами.

Точният не би голямо значение тогава, най-малко след това, което е необходимо за по-удобно съществуване. Всички те ще бъдат оставени е със себе си, и всичко, което има в душата им да бъде щастлив или тъжно. Ако обществото е трябвало да се опитат да се оправям с начина на живот "Сократ", ще бъде такъв огромен реформа. Но би било, според мен, много удобен за реформа, то ще бъде като изслуша стара любима песен, или като забравя нещо, което ние знаем, че трябва никога не са забравени. Подобна реформа не би било точно като решението за внезапно "живеят в облаците", ние просто ще научите и най-накрая осъзнават какво са изчезнали. Аз не очаквам да видя някога на такава промяна в обществото, защото то е такова нещо лично, тя е напълно различен начин на виждане на неща, и би оправдало съвсем различно поведение. Това не е нещо, което правителството може да мандат, тя не е нещо, което може да се направи така да се каже, си повече от начин на живот, промяна, тя не може да се фалшифицират. Вярвам, че философията Socrate би могла да бъде решение на много от проблемите светове. Неща като расизъм, завист и алчност, и материализма всичко изглежда толкова банален, когато гледам на него по отношение на душата, и човечеството да се научим да бъдем в мир със себе си. "Сократ", заявява, че той не е алчен за живота, е готов да умре за това, което той смята, че е истина. "Сократ" каза той прекарал целия си живот готви за смърт, нека всички се надяваме сме намерили истини, които ще ни оставят на мира, когато сме да умре.

В самопризнанията, от Свети Августин, Августин се обърна articulately и страстно на продължаващия въпроси, които разбърква умовете и сърцата на хората, тъй като времето започна. The Confessions разказва историята под формата на дългосрочен преобразуване с Бога. Чрез този преход към католическата християнство, Августин срещне много аспекти на любовта.

Тези форми на любовта му помогнат да водя към максимална връзка с Бога. Неговият неспокоен сърце най-накрая намира покой и почивка в Бог, в края на The Confessions. Августин намира много начини, по които той може да намери покой в Бога. Той бил наистина съжалявам за това, отвърнаха от Бога, източник на мир и щастие. Августин е изключително благодарен за това, че е била дадена възможност да живеят с Бога. Августин използва любов като врата му Божията благодат. По време на признания, любов и мъдрост, желанието да обичаш и да бъдеш обичан, и любовта му към наложницата му, всички са движещите сили за желанието Августин да намерят покой в Бога. Смъртта на приятеля си разстройства го дълбоко, но и му позволява да продължи Бог да стане верен християнин. Августин често опит тъмнина, слепота и объркване, докато се опитва да намерите покой в Бога, но той знае, че когато той установи евентуално си неспокоен сърцето му ще бъде спасен. Августин започва в детството с неспокоен сърце, защото той трябваше да живеят в два различни свята. Тези светове се състоеше от този на религиозна вяра на майка си, и света на всичко останало. Тези два свята и объркан нарушен Августин като дете. В света на майка си, говори се състои на Христос Спасителя и за силен бог, който ни помага особено да отидат в рая. В другия свят, се говори за постигане. Изглежда, като че ли Августин смятат, че ако той е трябвало да живеят в двата свята, животът му ще се окаже нищо. Той смяташе, че няма да постигне нищо, че ще бъдат запомнени. Той стана нещастен с идеята за живота си в размер на нищо. Ето защо Августин се обърна към любовта. Усещаше, че любовта може да му помогне да имат пряка цел в живота и да му помогне чрез неговата реализация. Любовта не трябва да бъде, че на злото. Свети Августин търсили отговора на един въпрос, който ме попита дали обичам достига се безнадеждно и harmfully, как може да се обърнеш да бъдат продуктивни и здравословния начин на човешката душа? Любовта става необходимост за всички хора. За Августин, отговорът на този въпрос е любов. Първата любов трябва да е за любовта на Бог в ума Августин. Той трябва да е преди всички други форми на любовта. Августин твърди, че "Мисълта да го раздвижва толкова дълбоко, че той не може да бъде удовлетворена, ако не ви хвали, защото ти ни направи за себе си и сърцата ни намерите на мира, докато останалата част в теб" (I, 1). Августин говори за много различни форми на любовта. Друга форма, че той говори за и показва много пъти в The Confessions е желанието да се обичат и да бъдат обичани. Августин връзка с любовницата си се фокусира върху проблема с неспокоен обича, макар и да показва, че Августин са имали желание да се обичат и желанието да бъде обичан. За едно нещо, той отиде в Картаген, които искат да бъдат в любовта. Той очевидно не е в Картаген дълго, преди да си е намерил любовница. Много млади мъже остана с една жена, докато дойде време да се ожени за тях тогава. Това е, което е Августин. Той посочва, че "В тези дни съм живял с жена, не ми е законна съпруга, а любовницата когото бях избран за специална причина, но не ми е неспокоен страсти кацна на нея. Но тя е само един и аз бях верен на нея "(IV, 4). Мъдростта себе си означава, че истинската цел на света е това, което прави всичко, което се държим заедно. Августин признава по-късно това като Божията истина и дума, с която Бог е направил всичко. Тази мъдрост дошъл на света, както и Христос. Конверсия Августин е ясно под формата на резюме и е силно повлиян от различни варианти на любовта. От детство той обичаше името на Христос и свързаните с майка си за това и за любовта си към него. Също така, когато той чете Цицерон е призован да го прегърнат истината и любовта на мъдростта на познаване на истината. По-късно опит обновената любов към Католическата църква и за нещата от Амброуз. След като Бог е дошъл до него, в непреодолими любов, предаването му на новия живот просто замени, ако не е напълно да се премахнат, старата измъчван разделение. Смъртта на един много близък приятел на Августин го осъзнаваме, че всички обичат да се корени в Бога. Всички нашата любов започва с посадъчен материал от Бога, и с течение на времето, нови клонове на любовта ще расте и процъфтява.