Смекни!
smekni.com

Гра Тетріс (стр. 2 из 2)

case WM_KEYDOWN:

if(wParam == VK_LEFT)

{ App.bLf();

break;

}if(wParam == VK_RIGHT)

{App.bRt();

break;

}if(wParam == VK_DOWN)

{App.pMv();

break;

}if(wParam == VK_UP)

{if(!App.bPause)

App.Rot();

break;

}if(wParam == VK_SPACE)

{App.bPs();

break;

}

3 Програмне забезпечення

Даний проект складається з трьох файлів: MainCode.cpp, Q.cpp, class.h , але найважливішим є файл Q.cpp - головний файл програми, який містить у собі такі функції:

· nwGame(); - відповідає за стартгри;

· pMv(); - відповідає за рух фігурок;

· pLf(); - обробка руху в ліво;

· pRt(); - обробка руху в право;

· pSt(); - відповідає за таймер;

· bPs(); - відповідає за паузу;

· Rot(); -відповідає за повороп фігур;

· pCb(); - відповідає за малювання кубиків;

· Hit(); - відповідає за вивід тексту;

В файлі MainCode.cpp знаходиться функція обробки повідомлень LRESULT CALLBACK WndProc(HWND, UINT, WPARAM, LPARAM) -функція обробки повідомлень, і реєстрація і створення головного вікна програми.

В файлі class.h знаходиться оголошення всіх необхідних бібліотек, а також оголошення сласу Q.

Програмний продук виконувався з використанням OpenGL.

OpenGL — (англ. Open Graphics Library — відкрита графічна бібліотека) — специфікація, що визначає незалежний від мови програмування крос-платформовий програмний інтерфейс (API) для написання пріложеній, що використовують 2D та 3Dкомп'ютерну графіку. Даний інтерфейс містить понад 250 функцій, які можуть використовуватися для малювання складних тривимірних сцен з простих примітивів. Широко застосовується індустрією комп'ютерних ігор і віртуальної реальності, у графічних інтерфейсах (Compiz, Clutter), при візуалізації наукових даних, в системах автоматизованого проектування тощо.

Підчас виконання курсової роботи було розроблено програмний продукт гру «Тетріс».Гра вийшла дуже гарною, простою в керуванні з достатньою стійкістю роботи.

Вимоги до гри можна назвати мінімальними, адже гра повинна запуститись на моделях ПК до програмних потреб можна віднести встановлений Windows.

Для запуску гри потрібно перейти у папку де знаходитися виконуючий ехе файл, та запустити його. Після чого з’явиться графічний інтерфейс та можна буде одразу почати гру.


Висновки

В ході написання курсової роботи було створено робочий програмний продукт гру «Тетріс».Сама гра представляє собою вікно з графічним інтерфейсом, що при відкритті містить ігрову сітку і область інформування. Гра має деяку схожість з оригіналом, але має і ряд відмінностей наприклад:

  1. Візуальне оформлення;
  2. Звукове оформлення;

Перевагою гри є те що вона досить проста в експлуатації і має дуже низькі системні потреби. Але як і будь-яка гра вона може бути покращена за рахунок допрацювання.

Для покращення роботи гри можливі наступні доповнення у подальшому:

· Створення запису і збереження рекордних ігор користувачів

· Ускладнення ігрового процесу за рахунок збільшення кількості ігрових рівнів

· Встановлення повно екранного ігрового режиму

· Показ наступної фігури

Написання курсової дало багато досвіду в розробці програмного забезпечення, вивчення нового матеріалу, як приклад графічна бібліотека OpenGL , а також основи мови програмування С++.

Загалом написану гру я вважаю не непоганою, але з потребою доопрацювання.


Список використаної літератури

1. Щупак Ю.А. Эффективная разработка приложений, - Питер, 2007.

2. Використання матеріалів із сайту www.wikipedia.ua та www. Gamedev.ru.

3. Конспект лекцій з дисцепліни «Основи програмування та алгоритмічних мов»

4. Методичні вказівки до оформлення пояснювальних записок з курсової роботи студентів для спеціальності "Програмне забезпечення автоматизованих систем", - Жовті Води, ОКВНЗ «ІП «Стратегія», 2010.