Смекни!
smekni.com

Камп'ютэрная індустрыя ў ЗША (стр. 3 из 3)

Паколькі першы кампутар быў зроблены ў канцы пяцідзесятых гадоў, тэхналогія распрацавана надзвычай. Кампутары, якія занялі месца гасцінай затым, у цяперашні час робяцца ў CreditCard-фарматаў. Усё больш і больш абласцей прымаюцца над камп'ютэрам. Так як кампутары здольныя апрацоўваць вялікія аб'ёмы дадзеных на вельмі кароткі час, яны добра падыходзяць для текстопроцессорных. Я думаю, што гэта не будзе доўга, пакуль усе паперы архіваў замяняюцца магнітных стужках і дыскета. Дыскеты можа ўтрымліваць нашмат больш інфармацыі, чым у пісьмовай старонцы, а гэта займае менш месца! Можна атрымаць нарвежскай тэлефоннай кнігі толькі на адной дыскеце. У найбліжэйшай будучыні, новыя вобласці, будуць перададзеныя з дапамогай кампутараў, а менавіта карты. Розныя маршруты захоўваюцца на адным кампакт-дыску. Уявіце сабе, дастаткова проста ўставіць кампакт-дыск у CD-вадзіцеля ў аўтамабілі, і скажыце кампутары, куды ісці. Ўсё астатняе будзе зроблена аўтаматычна. Гэта будзе больш бяспечным, хутчэй і больш зручны спосаб падарожнічаць. Яшчэ адна новая вобласць, званая "віртуальная рэальнасць" у цяперашні час выпрабаванні. Гэта спосаб мадэлявання рэальнасці на маніторы. Для таго, каб адчуць гэта так званыя рэальнасці вы павінны насіць спецыяльныя электронныя акуляры і электронных касцюм. Мацуецца на касцюме ёсць датчыкі, якія пасылаюць інфармацыю ў галаўны кампутар. Гэты кампутар працуе з дадзенымі, і адлюстроўвае іх на электронныя акуляры. Гэта метад, які выкарыстоўваюць тры-мернага прагляду, таму дэкарацыі здаецца неверагодна рэалістычным. Калі вы хочаце быць баксёрам, проста мяняць дэкарацыі на галоўным кампутары, і вы ў коле. Сёння многія дзеці атрымалі ў відэагульні. Можна сказаць, што гэтыя гульні з'яўляюцца адказам на сапраўдны Ludo і манаполіі. У некаторым сэнсе, гэта вялікая перавага, што дзеці з ліку прадстаўленых на computors ў раннім узросце, таму што яны, безумоўна, павінны выкарыстоўваць іх пазней, калі яны пачынаюць працаваць. У будучыні тут будзе некалькі прафесій, якія не будуць выкарыстоўваць computors, так ці інакш. Але відэагульні часта ўяўляецца як нешта адмоўнае, якія перашкаджаюць дзецям рабіць хатнія заданні і іншыя, больш карыснай дзейнасцю. Гэта часткова праўда, калі яны робяць шмат. Але ў цэлым, я думаю, звязацца з маладым людзям з кампутарамі з'яўляецца станоўчым. У Нарвегіі сёння яна становіцца ўсё больш агульнымі мець кампутар у сябе дома. Вы можаце выкарыстоўваць персанальны камп'ютэр, каб захаваць хатнія гаспадаркі бюджэты ці іншай эканомікі. Акрамя таго, можна звязацца з вашым банкам і transwer грошы, а вы ў вашай гасцінай. Можна звярнуцца да іншых баз даных і атрымліваць інфармацыю ад іх. Выкарыстанне кампутараў прывяло да іншых злачынным дзеянням. "Взлома" з'яўляецца адным з іх. "Хакер" крадзе і маніпулюе інфармацыяй з іншых баз даных. Гэтыя злачынствы могуць быць вельмі шкодныя. У ЗША, хакерам атрымалася пранікнуць у базу дадзеных НАСА. Камп'ютэрныя праграмы, праграмнае забеспячэнне, з'яўляюцца надзвычай высокай цане, а часам яны нават даражэй, чым абсталяванне. Таму яна не з'яўляецца незвычайным, каб зрабіць копіі гэтых праграм. Гэта абсалютна незаконна, але ніхто, падобна на дапамогу, таму што цяжка яго кантраляваць. Вытворцаў праграмнага забеспячэння свабодных мільярдаў даляраў кожны год з-за гэтага. Многія метады, якія былі вынайдзены, каб прадухіліць гэта, але паколькі "хакераў", часта умнее, чым тыя, хто робіць, я сумняваюся, што там ніколі не будзе паспяховым спосабам перашкодзіць гэтаму.

Камп'ютэрныя тэхналогіі: That'sEntertainment, 2000 VideoCNNNewsStand's Джэймса Хаторы даведаецца, што забаўка можа выглядаць у 2010 годзе 31 снежні 1999 г. размешчаны на вэб: 4:00 PMEST (2100 GMT) (CNN) - Як мы дасягнём года 2000 г. і на наступным этапе развіцця інфармацыйнага стагоддзя, лёгка забыць, што менавіта 10 гадоў таму, інфармацыйны век Засеў на стартавую пляцоўку. Інтэрнэту не было вядома амаль усім, акрамя універсітэцкіх даследчыкаў; ТВ-ранейшаму похлопал сябе на заднім над кабелем поспехам фільма шукалі Next Big Thing ", музыка прадаецца ў музычныя крамы. Цяпер, тэлебачанне і кампутары з'яўляюцца сустрэчнымі і мільёны каналаў на даляглядзе; фільмаў больш, дакладнае і танней зрабіць, і музыка, больш, чым у любой іншай галіны, з'яўляецца выкарыстанне Інтэрнэту для самога рынка HDTV ў хуткім часе будзе пракат у дома, дастаўку больш шырокі экран і лічбавая фатаграфія Люсі, дзе вы? Тэлебачанне знаходзіцца на парозе буйных пераменаў, якія могуць назаўсёды змяніць наш лад жыцця. Гэта павінна быць усё адбудзецца з непазбежным пераход ад аналягавай да лічбавай тэхналогіі. Зараз большасць дамоў абсталяваны аналагавым, дызайн якіх застаецца практычна нязменным з моманту вынаходкі тэлебачання. Новы малыш на блоку HD, або тэлебачанне высокай выразнасьці, больш чым у тры разы дазвол стандартнага аналагавага набору. На жаль, вы не можаце бачыць вышэй якасць HDTV па рэгулярнаму тэлебачанні. І цяпер, HDTV робіць пастаўляюцца з высокай цаной і пазнакі мізэрныя праграмавання. Але ёсць сумненні, што тэлевізійныя сігналы збіраюцца Digital. "Я думаю, што свет тэлебачання і забаўляльных гатова для выбуху, і што выбух адбываецца таму становіцца лічбавае тэлебачанне", кажа Эндзі Ліпман, намеснік дырэктара Інстытута Масачусэтса (MITTechnology's) MediaLab. Гэта адна з тэхналогій прэм'ер-даследчых цэнтраў у свеце. "Калі тэлебачанне стане лічбавым, то яна становіцца нашмат больш падабаецца інтэрнэт, а гэта значыць, што замест ста або 500 або 1000 каналаў, вы павінны думаць аб тэлебачанні з пункту гледжання 243 млн каналаў і доступу да каналах з усяго свету." З лазерным паказальнікам, як прылады, карыстальнік можа націснуць на малюнак на інтэрактыўнае тэлебачанне для пакупкі адзення і прадметаў, якія выкарыстоўваюцца для акцёраў на экране, новага тыпу становіцца інтэрактыўным ТБ, таксама. Напрыклад, вы зможаце глядзець любімыя камедыя, і магазін ў той жа час. Гэта, выкарыстоўваючы новаўвядзенні, як "hypersoap". З андеррайтингу Кампаніі JCPenney, MIT прафесар Майкл Бове разам з групай студэнтаў MIT стварыў гэтую ідэю. Выкарыстанне Clicker, як пульт дыстанцыйнага кіравання ", hypersoap" гледачы могуць крамы, вылучыўшы любой адзення або прадметаў, якія яны бачаць на экране, дазваляючы гледачам, каб купіць вопратку насілі сваіх любімых акцёраў - калі і не зусім кашулі ад сваіх "сяброў "спіной. І пакупкі проста адна з магчымасцяў. Інтэрактыўнае тэлебачанне Чакаецца таксама, што дазваляе гледачам сабраць дадатковую інфармацыю па адпаведных праграмах. Напрыклад, калі вы глядзіце праграму Featuring прыгатавання курыцы, вы зможаце націснуць адну частку экрана і атрымаць рэцэпт. Калі вы глядзяць выпуск навін на Балканскім паўстанне, вы можаце націснуць на аддаленых і даведацца пра гісторыю канфлікту, нараўне з апошнімі загалоўкамі і відэа. Ваша любімае тэлешоў неўзабаве можа ісці за вамі ... з гасцінай, каб ваш аўтамабіль радыё, на офісным кампутары выключэннем таго, што відэамагнітафон Ёсць таксама ідэі ў працах, якія могуць утрымаць нас ад тэлевізара адсутнічае, нават без выкарыстання відэамагнітафон. "Гэта заўсёды раздражняе, калі адзін глядзіць тэлевізійныя праграмы", кажа Бове ", а тэлефонны званок ці трэба сесці ў машыну і ісці ездзіць на працу. І гэта было б магчыма, выкарыстоўваючы амаль інфраструктуры мы маем зараз, зрабіць тэлевізійныя праграмы, што, калі я гляджу, калі я выходжу ў машыне, можа быць, ён сочыць за мной з дапамогай майго пэйджэра, а потым мой аўтамабіль, і калі я на працы, ён ідзе следам за мной па лесвіцы і на экран майго кампутара. На самом деле, было б вельмі прыемна мець магчымасць сачыць вашу праграму такім чынам ". І выратаваць відэамагнітафон. Гэта будзе, як Фанограф адзін дзень. Вашыя ўнукі будуць смяяцца над ім, паколькі яны фліп на DVD плееры - DVD, калі гульцы не састарэлую да таго часу. Джордж Лукас дапамаглі прыйсці ў лічбавую праекцыі фільма з "Зорныя вайны, Эпізод 1: Призрачная пагроза" Вялікія перамены буйныя вытворцы Экран едзеце на лічбавае хвалі, тоже. Джордж Лукас кажа, што ён плануе ўзначаліць высокім бюджэце кіно ў лічбавым зямлю, здымкі наступнай "Зорных войнаў" растэрміноўка на лічбавым відэа, не кіно. У якасці спосабу паскарэння тэмпаў развіцця лічбавых праектараў, ён месячны паказ спецыяльнай лічбавай версіі 1999's "Зорныя вайны, эпізод I: Схаваная пагроза". Нараўне з лепшым якасцю, фільмы становяцца ўсё крупнее, тоже. IMAX і Гранд-плёнка маштабу, якая робіць гледачу адчуць сябе часткай дзеянні могуць прадвяшчала дзень, калі гледачы атрымаць асалоду ад сапраўды віртуальны вопыт. І рэжысёры больш належаць не толькі на лічбавую плёнку, але таксама і лічбавай анімацыі для запаўнення сваіх экранах. "Тытанік" і "Схаваная пагроза" з'яўляюцца два апошніх блокбастэраў, што ажыццяўляецца гэта з вялізным выніках. Нягледзячы на тое, Jar-Jar Бинкса, ва ўсіх сваіх лічбавых зялёны славы, была не самым папулярным персанажам, ёсць размовы, што ў адзін цудоўны дзень многія фільмы будуць уключаць лічбавую суб'ектаў, па-відаць, таму што яны не будуць прасіць за $ 20 млн за карціну. "Фестываль Эдна McCoy" была ўсё-лічбавым вытворчасцю фільма, які быў паказаны ў 1999 годзе на кінафестывалі Austin недарагія кінематаграфісты адчуваюць на сабе ўсе наступствы гэтай тэхналогіі, тоже. Лічбавыя стужак значна танней, чым традыцыйныя складзе фільма, але даюць больш высокую якасць і можа быць адрэдагаваныя на хатнім кампутары. Гэта мара незалежны кінарэжысёр збылася. У 1999 годзе Осцін кінафестываль, на самом деле, група малобюджетных Auteurs стрэліў кароткаметражнага фільма з дапамогай лічбавай касеты ў прамежак ў тыдзень на $ 200 бюджэтам. Магчыма, яшчэ больш прывабнымі для незалежных рэжысёраў з'яўляецца ідэя, што яны заўсёды будуць мець месца на экране іх фільмы, дзякуючы Інтэрнэту. Некаторыя кажуць, што яны прадбачаць дзень, калі рэжысёры проста электроннай пошце свае работы тэатраў з лічбавымі праектарамі, по крайней мере на некаторы час, верагодна, кідалі эканомікі кінапракату ў замяшанне. Новая музыка музыка, вядома, карыстаецца большасць змяненняў да гэтага часу ў гэтых лічбавых разы. MP3, тэхналогія, якая дазваляе вэб-серферам Спампаваць CD-якасць музыкі, была напісаная ў найбольш буйных выданняў і прывяла старую гвардыю кампаніямі запісы адначасова праклёнам і авалодваюць новымі тэхналогіямі. MP3 аўдыё дапаможа змяніць тое, як мы купляем і слухаць музыку, але новыя музыканты, як маладыя кінематаграфісты, глядзіце таксама лічбавых тэхналогій як спосаб абысці традыцыйныя шляху да поспеху і выкарыстанні Інтэрнэту для распаўсюджвання свайго мастацтва. Будучыню музычнага кантэнту павінна быць цікава для маніторынгу, тоже. Апошняе дзесяцігоддзе стагоддзя разглядаецца шырокі сумесь стыляў паводкі радыёстанцый, у тым ліку раннія стагоддзя джаза і свінга, Лацінская поп, фолк, рэп, фолк-рэп, хіп-хоп, танцы, кельцкія, новы музычны свет, і што старамодным, гітарны рок-н-рол '. Здаецца, музыка мастакоў пастаянна шукае новыя магчымасці для зносін, таму, магчыма, 2000-я гады станем сведкамі стварэння новага інструмента - як ўзнікненне электрычнай гітары ў сярэдзіне 1900-я - што будзе хадзіць да нас новыя гукавыя гарызонты. 'Хутчэй і больш "Другой сілай, што не можа больш ігнараваць гэта электронны 6,3 млн. даляраў ЗША для ігральны індустрыі. Яна захоўвае мільёны амерыканцаў, у асноўным падлеткі, забаўлялі. Страшэнныя графікай і барацьба герояў штурхнуў продажаў электронных гульняў мінулых што расходуюцца гледачоў кожны год. "Ultima" ператварылася ў гульню VideoTechnology была палепшана, і што будзе гульні вы граеце на працягу 10 гадоў будзе? "Узаемадзеянне вы будзеце мець будзе значна больш, такія як узаемадзеянне з рэальнымі людзьмі, супраць якой гэта прама зараз", кажа Рычард Garriot, які стварыў вельмі папулярны "Ultima" прыгодніцкіх гульняў. "Вы ўбачыце некаторыя вельмі пераканаўчым вопытам, якія прадстаўлены ў шляхах, якія, вы ведаеце, далёка за рамкі сённяшніх фільмаў і тэлебачання". Або, вядома, усё гэта толькі адукаваным спекуляцыя, і верагодна, што многія прагнозы прапусціце свой след. Але можна з упэўненасцю сказаць Інтэрнэту і яго тэхналогій павінна мець вялікае ўздзеянне на ўсё гэта забаўка. "Мы ўбачым млрд. карыстальнікаў Інтэрнет да канца 2000 года", кажа Нікалас Негропонте, заснавальнік і дырэктар MediaLab Масачусэтскага тэхналагічнага інстытута. "Гэта ў асноўным 20 працэнтаў нашай планеты." І тое, што сапраўды страшна, і цікава, у залежнасці ад вашай пункту гледжання, з'яўляецца тое, што старонка з гэтага часу будзе яшчэ хутчэй і большы, чым мы чакалі. "УВАГА ---- MP3 'S Адзіная праблема з MP3, аднак, з'яўляецца тое, што яна з'яўляецца "скампрэсаваныя з стратамі" схемы - то ёсць той, які павінен выбрасывать музычныя дадзеныя з высокім і нізкім канцы нашага слыху, з тым каб дасягнуць сваіх невялікіх памераў. Калі пашырыць гэтыя файлы паставіць на аўдыё кампакт-дыска, яны не будуць гучаць так добра, як арыгінальныя кампазіцыі, так як гэтая інфармацыя проста не існуе. Калі ласка, увядзіце SHN, фармат файла набірае папулярнасць з аматарам жывой музыкі. SHN (або скарацілі) файлы толькі прапаноўваюць Аб сьціску 2:1 (у адрозненне ад суадносінах 10:1 агульныя з MP3), але SHN файлаў без страт - ва ўсіх адносінах так жа, як зыходныя файлы, з якіх яны былі зробленыя. Вядома, з менш сціску файлаў, таксама значна большай - поўнае скараціў дыска можа заняць каля 400MB - таму яны не зусім хуткай загрузкі. Але з высокай хуткасцю DSL і кабельных мадэмаў на даму (і тыя, блаславіў высакахуткасных ліній у нас на рабоце) у чаканні некалькі гадзін для загрузкі падчас сну з'яўляецца значна хутчэй - і часта больш надзейныя - па параўнанні з стварэннем і камплектуючыя CD гандлю па пошце. Гэта таксама выдатны спосаб для адной крыніцы (або "семені"), каб выйсці сотні людзей у спяшаецца. Часта, шоу будуць перададзеныя з DAT і кадаваньне ў фармат, так SHN дзён пасля прыняцця месца - ідэальнае рашэнне для нас музыка наркаманы, якія не могуць чакаць, каб пачуць * http://www.phishPhish's . COM / * апошняя версія "Chalkdust катаванняў", ці "Вы весяліцца." як і любая музыка калекцыянера ведае, вы ніколі не бывае занадта шмат пра тое ж. праграмнага забеспячэння Вам трэба, каб скарыстацца гэтай вялікай гучаць тэхналогій называецца Скараціць для Macintosh, якія могуць пашырыць SHN файлы ці AIFF або WAV фарматы, а толькі сціскаецца WAV файлы. свабодна спампаваць ўсё яшчэ знаходзіцца на ранняй стадыі развіцця, але вельмі стабільнай - не кажучы ўжо, што ў цяперашні час адзіны выбар для карыстальнікаў Mac, калі справа даходзіць да SHN. Аднак памятайце, што вы не можаце гуляць файла SHN як бы Вы MP3 - яна павінна быць пашырана для праслухоўвання або запісу на кампакт-дыску.

З ростам папулярнасці камп'ютэрных гульняў і мультымедыйных карыстальнікаў хатніх ПК часта маюць патрэбу ў абнаўленні unexpensive камп'ютэрная сістэма. Пабудаваўшы адзін карыстальніцкі кампутар знаходзіцца ў стане аб'яднаць componenets, а таксама аперацыйныя сістэмы забяспечваюць максімальную прадукцыйнасць у гульнях. Кампутары часта называюць маніпулятарам ліку, з-за іх здольнасці працаваць мільёны матэматычных аперацый у секунду (43 белых). Кампутары выкарыстоўваюць бінарныя ў сістэму лікаў, што дазваляе ім дзейнічаць сістэма мікраскапічнае перамыкач званыя транзістары знайшлі ўнутры камп'ютэрных чипов. Двайковыя сістэмы вызначаецца як лічым, што сістэма выкарыстоўвае дзве лічбы адно і нуль (Gookin 49). Транзістар з'яўляецца адным з асноўных будаўнічых блокаў мікрасхем; транзістары аб'яднаны ў логіцы адукацыі, званыя вароты (39 белых).


Бібліяграфія

1. Allison, L., and R. Baxter. Protecting Our Innocents. Caragata, Warren, Computer Software. Encyclopedia Software, 1995.