Смекни!
smekni.com

Гра як метод навчання. Її пізнавальне та виховне значення (стр. 9 из 9)

22. Як видалити фрагмент тексту в буфер обміну?

а) виділити фрагмент тексту, команда Правка, Вирізати;

б) виділити фрагмент тексту, команда Правка, Видалити;

в) виділити фрагмент тексту, команда Файл, Видалити;

г) виділити фрагмент тексту, команда Формат, Видалити.

23. Фрагмент тексту – це .

а) слово; в) частина тексту;
б) пропозиція; г) абзац.

Відповіді. 1 – би, 2 – би, 3 – а, 4 – би, 5 – г, 6 – би, 7 – в,8 – а, 9 – в, 10 – г, 11 – в, 12 – а, 13 – в

14 – г, 15 – в, 16 – би, 17 – а, 18 – а, 19 – а, 20 – в, 21 – б,22 – а, 23 – ст

Критерії оцінки:

21 – 23 правильних відповідей – “5”|;

19 – 21 правильних відповідей – “4”|;

13 – 18 правильних відповідей – “3”|;

менше 13 правильних відповідей – “2”|.

Підготовка титульного листа

Відповівши на питання тесту, що вчаться сідають за комп'ютери (по два чоловіка) і створюють обкладинки для свого журналу. Краща з них потім роздруковуються.

Підведення підсумків

Роздруковані статті оцінюються, причому всі учасники команди отримують однакову оцінку незалежно від того, хто яку частину роботи виконував. Тим самим підвищується відповідальність кожного при виконанні роботи.

Вчитель вказує на помилки в роботі (якщо вони будуть), дякує хлопцям за добре виконану роботу.


Додаток 3

Завдання до уроку-прикладу

№ 1

Шляхом перестановки літер потрібно скласти слова, що відносяться до інформатики. Із слів виберіть те слово, яке, – “зайве”. З нього візьміть 1у літеру.

ТЕРЧЕСВІН, ТАКЕДІС, СОРСЕЦПРО (вінчестер, дискета, процесор, “зайве” слово – процесор, потрібна літера – “П”)

№ 2

Шляхом перестановки букв потрібно скласти слова, що відносяться до інформатики. Із слів виберіть те слово, яке, – “зайве”. З нього візьміть 3у| букву.

ТОРНІМЛ, ТЕРІНПР, НКАЄРС (“зайве” слово – сканер, потрібна буква – “А”)

№ 3

Шляхом перестановки букв потрібно скласти слова, що відносяться до інформатики. Із слів виберіть те слово, яке, – “зайве”. З нього візьміть 2у букву.

КЕТСТ, ОЛІСЧ, МАБАГУ (“зайве” слово – папір, потрібна буква – “У”)

№ 4

Шляхом перестановки букв потрібно скласти слова, що відносяться до інформатики. Із слів виберіть те слово, яке, – “зайве”. З нього візьміть 5–у букву.

НОФЕЛТЕ, ММЕДО, ТЬЯПАМ (“зайве” слово – пам'ять, потрібна буква – “Т”)

№ 5

Шляхом перестановки букв потрібно скласти слова, що відносяться до інформатики. Із слів виберіть те слово, яке, – “зайве”. З нього візьміть 3–ю букву.

ВІКЛУРАТА, НЕРСЬКА, ТЕРПНІР (“зайве” слово – принтер, потрібна буква – “І”)

№ 6

Шляхом перестановки букв потрібно скласти слова, що відносяться до інформатики. Із слів виберіть те слово, яке, – “зайве”. З нього візьміть 1–у букву.

КАЧТО, АОНТ, КВАУБ, РАЦИФ (“зайве” слово – нота, потрібна буква – “Н”)

№ 7

Шляхом перестановки букв потрібно скласти слова, що відносяться до інформатики. Із слів виберіть те слово, яке, – “зайве”. З нього візьміть 7–у букву.

ТАКЕДІС, ИШИМ, ВІКЛУРАТА. (“зайве” слово – дискета, потрібна буква – “А”)


[1] Букатов В. М. Педагогічні таїнства дидактичних ігор: Посібник. – К.: Ред. загальнопед. газ., 2004. – с. 15 – 26.

[2] Використання гри для активізації навчально-виховного процесу: Посіб. для студ. пед. вузу та викладачів / Уклад.: Мішкурова В. Ф.; Пащенко М. І. – К.: Наук. світ, 2001. – С. 3 – 12.

[3] Артемова Л. В. Вчися граючись. – К.: Томіріс. – 1990. – С. 3-5.

[4] Артемова Л. В. Вчися граючись. – К.: Томіріс. – 1990. – С. 21.

[5] Ушинський К. Д. Вибрані педагогічні твори. – К.: Радянська школа, 1949. – С. 213.

[6] Використання гри для активізації навчально-виховного процесу: Посіб. для студ. пед. вузу та викладачів / Уклад.: Мішкурова В. Ф.; Пащенко М. І. – К.: Наук. світ, 2001. – С. 48 – 54.

[7] Нечаєва Л. І. Дидактичні матеріали для розвитку комунікативних умінь молодших школярів. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2006. – С. 37.

[8] Щербань П. М. Дидактичні ігри у навчально-виховному процесі. // Початкова школа – 1997 - №9 – ст. 18.

[9] Макаренко А. С. Гра // Твори: в 7 т. – К., 1954 – Т4. – С. 367-368.

[10] Никитин Б. Розвивающие игры. – К., 1980. – С. 10-12.

[11] Самоукина Н. В. Организационно-обучающие игры в образовании: Практ. руководство. – М.: Нар. образование, 1996. – С. 69.

[12] Самоукина Н. В. Организационно-обучающие игры в образовании: Практ. руководство. – М.: Нар. образование, 1996. – С. 73.

[13] Яворская Г. Х. Игра в дидактических моделях учебного процесса в высшей школе. – Одесса: [НИРИО ОИВД], 2000. – С. 51.

[14] Нечаєва Л. І. Дидактичні матеріали для розвитку комунікативних умінь молодших школярів. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2006. – С. 15 – 22.

[15] Використання гри для активізації навчально-виховного процесу: Посіб. для студ. пед. вузу та викладачів / Уклад.: Мішкурова В. Ф.; Пащенко М. І. – К.: Наук. світ, 2001. – С. 43 – 47.

[16] Використання гри для активізації навчально-виховного процесу: Посіб. для студ. пед. вузу та викладачів / Уклад.: Мішкурова В. Ф.; Пащенко М. І. – К.: Наук. світ, 2001. – 51 – 54.

[17] Букатов В. М. Педагогічні таїнства дидактичних ігор: Посібник. – К.: Ред. загальнопед. газ., 2004. – С. 80.

[18] Букатов В. М. Педагогічні таїнства дидактичних ігор: Посібник. – К.: Ред. загальнопед. газ., 2004. – С. 88.

[19] Нечаєва Л. І. Дидактичні матеріали для розвитку комунікативних умінь молодших школярів. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2006. – С. 40.

[20] Нечаєва Л. І. Дидактичні матеріали для розвитку комунікативних умінь молодших школярів. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2006. – С. 59.

[21] Глинський Я.М. , Ряжська В.А. Яким ми бачимо предмет шкільної інформатики. – Національний університет „Львівська політехніка”, 2002 р.

[22] Глинський Я.М. Особливості викладання інформатики в школі на сучасному етапі. – Національний університет „Львівська політехніка”, 2002 р.

[23] Глинський Я.М., Анохін В.Є., Ряжська В.А. Методичне забезпечення шкільного курсу інформатики. – Національний університет „Львівська політехніка”, 2004 р.

[24] Антонова О.П. Інформатика. Цікаві задачі. 2-9 класи. – Шепетівка: «Аспект», 2008. – С. 41.