Смекни!
smekni.com

Философ Аристотел (стр. 3 из 3)

Ерин 103 философия 9-ти октомври 1996 г философия Take-Начало Тест I. ПЛАТОН 3) Обяснете на така наречените "Разделени линия". Какво означава различните нива? Как това се прилага за етика? Как това се прилага на знания, възприемане, и / или информираността? Обяснете в дълбочина и детайлност. Платон "Разделени линия" е модел показва не само нивото на познанията, но основно ниво на всичко. Тя е разделена на четири нива и двете страни. В лявата част се състои от начини, ние знаем, са запознати, и възприемат нещата, а от дясната страна се състои от обекти на знания, информираност, и възприятие. В долната половина включва такива неща във физическия свят и горната половина включва такива неща, в духовната и интелектуалната сфера. Най-високата точка във физическия свят е слънце, а най-високата точка в духовния свят е под формата на доброто и красивото, и двата от които по същество са невъзможно да се стигне. Различните нива означава различни неща. На най-ниското ниво, в лявата част се състои от нашето въображение, възприятие, и предположения. В дясната част се състои от сенки и mirages. Следващото ниво нагоре, в ляво, е мястото, където ние вярваме, нещо такова, защото ние го видя. В дясната част на това ниво е мястото, където ще намерите всички физически неща. В горната част на физическата сфера преди да влезе в духовния свят, е слънцето. Следващото ниво е до най-ниското ниво в духовната сфера. Лявата страна на това ниво включва мислене от хипотези, а от дясната страна включва предмети от математиката и науката. Най-високо ниво в модела на Платон съдържа истинското знание и диалектическо мислене в ляво. Обредът съдържа всички форми и идеи. В най-горната точка, формите на доброто и красивото, е крайната цел на човешкото щастие, или eudaimonia. Тези лица, физически форми са най-сигурният реалност, перфектни идеален модел на всичко, което съществува. Тези различни нива се прилагат за знания, възприятие, съзнание, етика и по същия начин. За всяко от тези неща, по-високите се отива в модела, по-високият отива в някое от тези конкретни области. Например, по отношение на различните нива на познание, най-ниското ниво е на дъното и на най-високо ниво е на върха. Ето защо, колкото по-близо един стигне до горната част на модела, повече знания, човек трябва Eskildsen, стр. 2, както и обратното. Същото важи и за други области, както и всички те са свързани помежду си. Използване на знания в друг пример, на по-високо ниво на знания един стигне до по-високи нечии етични стандарти, както добре. Защото на тези отношения, Платон "Разделени линия" се отнася за всички сфери на живота. II. Аристотел 1) даде пълно обяснение на Аристотел подход към етика. Каква е целта на етичните живот? Какъв вид на душата е в състояние на осъществяване на добър живот? Как да отидем за осъществяване на тази цел? Какви са възможните решения начин на живот ние може да доведе? Има ли на тези благоприятни за водещ на добър живот? Целта на етичните живот, според Аристотел, е добро. Всички човешка дейност е насочена към тази добра, най-високият от които е Eudaimonia. Има два вида за добро, присъща и инструментал. Intrinsic стоки са тези, които са добри сами по себе си. Единственото нещо, което е напълно присъща е щастието, или Eudaimonia. Инструментал стоки са тези, които са добри само защото те се използват за друго нещо или цел. Парите са най-очевидните инструментал добър, тъй като тя се използва за получаване на други стоки. Всяко лице, с добродетелна душа е в състояние на осъществяване на добър живот. Човек трябва да живее с моралните и интелектуални добродетели, високи постижения и високи стандарти за изпълнението на тази цел. Има три начина на живот може да доведе едно: на вулгарен, политическите, или съзерцание. В вулгарен начин на живот се основава на неотложен удовлетворение. Стоките са просто една удоволствия ползва веднага и временно. Този начин на живот е гарантирана да се провали в търсенето на Eudaimonia. Политическият живот в един, в който щастието се определя от чест постигнати. Има два вида отличие може да се получи в политическия живот, реалната и фалшив. Bogus отличие са просто да получат статут в обществото и може да се купи, но реално отличие са награди за добрините и помагат на другите. Докато политиката се е изучаването на доброто, човек може лесно позор себе си и да станат ostracized от общността.


Библиография

1. McKeon, Richard. Introduction To Aristotle. New York: (Random House Inc, 1992) Jones, W. T. The Classical Mind. New York: (Harcourt Brace Jovanovich College Publishers, 1980)