Смекни!
smekni.com

Релігійна філософія








17) Бороти з фанатизмом, у якій би формі він ні виявлявся, -релігійної, наукової чи соціальний , і особливо зі святенництвом у всіх його різноманітних видах.Існує велика різниця між установленими релігіями і Теософією. Релігії спираються на довіру і марновірство, являють собою віру в авторитет; Теософія ж спирається на переконання й інтуїцію, являє собою віру у свою духовну інтуїцію. Теософія не дотримує ніякій релігії і ніякій філософії зокрема.Теософ не повинний робити:1) Нав'язувати свою особисту думку іншому члену Суспільства.2) Мовчати, коли в його присутності вимовляються дурні відкликання, а тим більше наклеп на Теософічне чи Суспільство на безневинних особистостей.3) Злословити позаочі. Говорити потрібно завжди відкрито й в обличчя тому, проти якого ви маєте що-небудь.4) Якщо потрібно висловитися щодо чужого дурного вчинку - вибирати самий м'який із усіх можливих вироків; у всіх випадках прощати до кінця, особливо якщо грішать проти нього самого.5) Не заступитися за скривдженого.6) Жоден член не має права залишатися дозвільним, перепрошуючи тим, що він знає занадто мало, щоб учити інших, тому що він завжди знайде інших, котрі знають ще менше, ніж він сам. Він повинний пам'ятати, що не можна залишати усю важку ношу і усю відповідальність за Теософічний рух на плечах деяких відданих працівників.Чи вчителя Махатми належать до Великих Душ, чи Адептам найвищої ступіні, до тих піднесеним Істотам, що досягши повного панування над своєю нижчою природою, живуть для блага людини, не обмежені властивостями “плотського” людини. Учителя дають повчання тим деяким, котрі протягом довгого часу училися під Їх керівництвом і присвятили усе своє життя на служіння Їм. Приведу цитати з здобутків Е.П.Блаватської:“Ведіть життя, необхідну для придбання вищого знання і вищої сили, і тоді мудрість прийде до вас природно”. Таємна Доктрина, том 1 .“Ми стоїмо в здивуванні перед таємницею нашого власного діяння і перед загадками життя, що не можуть бути розгадані, і при цьому обвинувачуємо нещадного сфінкса, що пожирає нас. Але, воістину, немає жодного події в наших життях, жодного невдалого дня, жодного нещастя, яке не можна було б простежити, як наше власне діяння в цьому чи іншім житті. Хто порушує закони Гармонії, іншими словами “Закони Життя”, той повинний очікувати свого занурення в хаос, що сам він зробив”. Таємна Доктрина, том 1 . “Єдиний декрет карми, вічний і незмінний декрет, це - така ж абсолютна Гармонія у світі Матерії, яка вона у світі Духа. З цього випливає, що не карма чи нагороджує карає нас, але що ми самі чи нагороджуємо
7
8