Смекни!
smekni.com

Розробка колекції жіночого одягу (стр. 3 из 5)

1.3 Розробка творчої ідеї та художнього образу колекції

В результаті аналізу творчого джерела виявилися характерні ознаки такі як, сукні у вигляді труби з глибокими декольте, елементи одягу банти та аксесуари у вигляді шарфів, та бус, короткої стрижки і плоскою хлопчиковою фігурою. Використання геометричної форми прямокутний силует, прямолінійність, пропорції 2:1 занижена лінія талії, навантаження декоративне за допомогою накладок. Фактура щільна та гладка. Кольорова гамма чорно-біла, та всі відтінки сірого, джерело кольорової гамми чорно-біле кіно, та тренди на 2008–2009 років. Стильове рішення це російський стиль 20‑х років, характерний новим типом плаття – плаття-сорочки прямого силуету з низькою лінією талії на стегнах. Подібний силует ховав всі – жіночі округлості, вага, вік. Фасони і декор – як і на Заході, заснована на чистій геометрії. Тенденція до унісексу – жінки активно використовували короткі стрижки, брюки, гімнастерки майже всі палили. [7].

Ідея стильового вирішення моделей Розробка вихідної базової символ форми Розробка моделей колекції

Результат у додатку.

Висновки

Мода – дуже чутливий інструмент всіх соціальних змін, і разом із тим, це явище психологічного плану. Мода не може бути віднесена до однієї категорії визначення (соціальної, економічної, психічної): щоб правильно оцінити явище моди і дати йому визначення потрібно роздивитися його на різних етапах і з всіх точок зору. Моду слід розглядати на в великому, історичному відрізку часу, тоді її зміна здається регулярною; на протязі ж короткого часу зміна моди здається анархічною. [5. с.62].

Мода – явище довільно важке, воно залежить від цілого ряду факторів життя людей і розповсюджується на багато областей діяльності людини. Під модою слід розуміти недовгий час деяких смаків в якій-небудь сфері життя і культури. Вона характеризує обов’язкову зміну стиля, пов’язане з системою регулювання загальної поведінки людей. [6].

Літня мода тяжіє до простоти і класичності. Довжина – це відмінна особливість нової моди, іншим стає силует, виникають нові пропорції. Фігура «закрита» акцент переноситься з ніг на інші частини фігури, зокрема на декор. Талія занижена, лінія стегон підкреслюється довжиною блузи чи доповнюючими деталями.

Культурологічна актуальність роботи визначається модельно-риторичними реконструкціями.

Проаналізувавши характерні особливості костюму стиля 20‑х років, можна стверджувати, що:

1) Дана колекція є актуальною в цьому сезоні;

2) Вона є експериментальним проектом стилістично-конструктивного типу;

3) Колекція естетично актуальна.

Колекцію складає 10 (десять) моделей. Кожна модель витримана у стилі 20‑х років у поєднанні з сучасними тенденціями. Колекція розрахована на чутливу, романтичну жінку, яка поважає неповторність та індивідуальність у будь-якому прояві.

Колекція є експериментальним проектом стилістично-реконструктивного типу. Культурологічна актуальність роботи визначається модельно-риторичними реконструкціями. Колекція естетично актуальна.

Для того, щоб передати легкість та прозорість образу у проектованої колекції пропонується важка бавовняна тканина.

Проаналізувавши характерні особливості стилю 20‑х років, та використавши матеріал у створенні проектованої колекції стає зрозумілим, що сучасним тенденціям притаманні риси костюмів стародавніх часів.

Елементи декору, фурнітура, жорстки та пластичні лінії і форми розповсюджуються на оздоблення сукні та його деталі крою, підтверджуючи постулат про художню єдність рис стилю у різних сферах творчої діяльності нашого часу. [11. с.78].

Слід зазначити, що існує певна кількість невизначених аспектів в вивченні розвитку історичного костюма І пол. ХХ ст. в Європі і що вітчизняні дослідники довгий час не приділяли цій проблемі належної уваги. Тому проблеми еволюції моди не теренах європейської школи досліджуваного періоду можуть представляти широке поле для поглибленого детального вивчення. Отже, під впливом творчості художників, як виявилось, формувались основні принципи моди майбутнього в Європі. Як показує історія, основними факторами, що формували образне розуміння костюма, є соціальні функції всіх тих людей, для яких цей костюм створюється. ХХ століття представляє грандіозну картину розвитку модних форм костюма. Цей процес включає, еволюційні періоди поступового накоплення окремих признаків форми, що приводили до перетворення.

2. Розробка колекції моделей одягу

2.1 Визначення принципів композиційної будови системи «колекція»

Система «колекція» – це систематизований збір яких-небудь, однорідних предметів представляючи наукові та історичний або художній інтерес. Колекція проектування в одязі-це серія моделей різноманітного призначення складаючи єдинство:

– авторська концепція;

– образа;

– використовуємих в концепції матеріалів;

– форми базової конструкції;

– стильового рішення; [1.с.125].

Створення серії моделей на одній базовій основі є економічно більш вигідним, так, як виробництву не вигідно виготовлення різнорідних одиничних моделей: це вимогає частої перебудови потоків і розробки технічного документу, крім того нові модні стилі і напрямки вимагають від промислового регулярного оновлення асортименту виготовляємих виробів, як правило у ритмі зміни сезонної моди.

В залежності вед типу і призначення колекції в нії переважають ті чи інщі признаки. У любій колекції важливими признаками є цілісність це відрізняє колекцію від збору різнорідних моделей. В залежності від типу і призначення колекції в ній переважають ті чи інакші признаки. Види колекції:

– промислова, в котрих втілюються концепція, модуль, як правило зручна для мас пошиву розрахована на одній базовій конструкції: пропонуються нові стилі і тенденції.

2.2 Розробка ескізів моделей колекції. Формування блоку

Виходячи з визначення системи «колекції» розробляється структура колекції. Яка складається з блоків моделей одного виду одягу та встановлює принцип узгодженості, зв’язків та розвитку вихідної базової символ-форми(прямокутника). На підставі цих принципів розробляються ескізи моделей колекції у кількості 10 (десять) ескізів. Ескізи моделі виконуються на фігурі на аркуші цупкого білого паперу на форматі А3.

Ескізи моделей колекції наведені у додатку. (Додатки №5.)

3. Конструювання моделей колекції

3.1 Обґрунтування виробу та характеристика матеріалів для моделей колекції

На основі дослідження напрямків моди, лінії чисті, форми чіткі і добре обкреслені; кнопки і кріпильні деталі відсутні або приховані, – проте це не пряме повторення мінімалізму кінця 20‑х. Крій в той же час став екстравагантнішим: одяг вже не туго обтягує тіло, а струмує по ньому складками. У моді багатошаровість. Пальто-накидка без рукавів, куртка без коміра поверх довгого джемпера і спідниці (або брюк) – все це створює цікавий ефект. [6. с.67].

Чіткі лінії пом'якшують яскраві забарвлення. Якщо в дев'яностих мінімалізм був важким і стриманим, то зараз строгий крій розбавляє екстравагантне взуття (чоботи на шнуруванні або липучках, унти, боті льони з широкою халявою, балетки в східному стилі т.д.), а також сережки – чокери у стилі бароко. Просту сорочку-поло можна надіти з широкими брюками і величезними серьгамі – «люстрами». Для розробки моделей колекції, що проектується використаємо Натуральні бавовняні тканини – це тканини м'які, прохладні, добре всмоктують піт; вони застосовуються як тканини білизняні, сорочкові, сорочкові, платтяні. Тканини даного типа еластичні, відрізняються рівністю і однаковою товщиною. Негативна характерна особливість тканин з бавовни – вони володіють значними м'ятими і усадкою при пранні. Натуральні льняні тканини блискучі, гладкі, не дратують шкіру, оскільки до дії розбавлених кислот стійкіші, ніж бавовна. Вироби з льону володіють кращими в порівнянні з бавовною гігієнічними властивостями, бо гігроскопічність льону краща, нагрівання льняне полотно переносить легше, воно більш теплопровідне. Тому з льняних тканин рекомендують шити літній одяг. Лен володіє високою світлостійкістю, від сонячних променів тканину не втрачає колір. Льняне полотно використовують на скатерті і рушники. [8].

Недолік льону – мала розтяжність і низька пружність волокна, тканини сильно мнуть, одяг з льняних тканин деформується.

Кольоровагамма всі відтінки сірого використовуються і півтони сірого, вугільні тони, які відтіняє чорний в монохромній варіації. Поступові колірні переходи говорять про те, що кожен тон і відтінок кольору – від насиченого вугільного до сталевого блакитного кольору, від металевого до холодного сіро-білого відтінку. Кольрова гамма чорно-білого кіно. Мінімалістські непомітні тони сталевої сірої палітри – основа колірної гамми для повсякденного плаття, як прояв прєкрасного смаку.

3.2 Розробка базової конструкції для моделей колекції

3.2.1 Морфологічний аналіз моделей колекції

Для впорядкованого опису сукупності моделей обраного блоку та розробки їх конструкцій застосовується: метод морфологічного аналізу, який символізує досвід моделей за ознаками форми і конструкції.

Таблиця 3.2.1. Морфологічні ознаки моделей сукні жіночої