Смекни!
smekni.com

Розробка колекції жіночого одягу (стр. 5 из 5)

3.3.4 Розробка остаточних лекал на одну з моделей колекції

На обрану модель перспективного блоку колекції виготовляються остаточні лекала з тонкого світлого паперу, на кожну деталь обов’язково необхідно нанести всі монтажні знаки, яка була необхідна для виготовлення моделі та її контролю: припуски на шви та підгини, основні конструктивні лінії (грудей, талії, стегон, середини спинки, середини переду, довжина рукава, ширина рукава, лінію ліктя), монтажні позначки, написи, кожна деталь обов’язково підписана. На найбільшій деталі(спинки) надана специфікація деталей, яку утримує деталь, де також вказані кількість деталей крою.

Остаточні лекала надані у додатках до курсової роботи.

Загальні висновки

Мета курсової роботи полягала у розвитку творчого підходу до розв’язання ряду художньо-конструкторських завдань. Тому для проектування було обрана сукня жіноча та легкий плечовий виріб – гольф. При створенні ескізів набуто навичок роботи з творчим джерелом Як правило, проектна розробка костюма виконується для жінок стрункої статури, вікової групи 16–25 років, які ведуть рухливий образ життєдіяльності, мають різні характери змішаного темпераменту і все-таки надають перевагу інноваціям, складності крою та комфортності, зберігаючи при цьому ніжність та жіночність. Жінки такого типу дуже легко сприймають розвиток моди, але завжди вдосконалюють і дотримуються свого стилю, не кидаючись із одного в інший.

Можна сказати, що сучасні дизайнери не підпорядковуються якомусь певному існуючому стилю, а завдання їх полягає в тому, щоб створити новий образ, який буде чинити емоційно – психологічну дію на людину. Також у створенні колекції одягу важливу роль відіграє кольорова гама та поєднання барв, тому в обраному вигляді одягу добре поєднуються білий, чорний, та відтінки сірого.

Виконання даного курсового проекту було спрямовано на задоволення певної групи споживачів. Та колекцій для промислового виготовлення.

Сучасні напрямки в моді все більше і більше спрямовані на підкреслення гармонійності образу, кожна жінка прагне мати свій стиль та iмiдж. Тому в даному курсовому проекті вибраний актуальний вид одягу, а саме жіноча сукня, яку можливо комбінувати, в залежності від настрою, та половини дня. Саме сукня може підкреслити рису, яка називається жіночністю. Форма, довжина та стиль сукні меже досить багато розповісти про характер, образ та статус жінки.

Отож у курсовому проекті були досягнуті таки навички, як:

- створення нового образу;

- комфортність;

- розв’язання ряду художньо конструкторських завдань;

- набуття навичок роботи з творчим джерелом;

- легкість виготовлення для промисловості;

- задоволено потреби споживача.

Отже, у курсовому проекті виконані усі поставлені завдання перед студентом.

Список використаної літератури

1. Алина Дзеконьска-Козловска. Женская мода ХХ века. Пер. с польск. М., «Легкая индустрия», 1977. 296с. с ил.

2. Людмила Кибалова, Ольга Гербенова, Милена Ламарова. 'Иллюстрированная энциклопедия МОДЫ. Перевод на русский язык И.М. Ильинской и А.А. Лосевой в 1986г.' – Прага, отпечатано в Чехословакии второе издание 1987г.: Артия, 1966, 1987 – с.608

3. Жунал «International Textiles», февраль-март №1 (15) 2008, ЗАО

«Эдипресс-Конлига», – 96 с.

4. Горина Г.С. Моделирование форм одежды. – М.: Легкая и пищевая пром.-сть, 1984.-272с.

5. Козлова Т.В. Основы теории проектирования костюма. – М.: Легпромбытиздат, 1988. – 350с.

6. Чус А.В., Данченко В.М. Основы технического творчества. Киев-Донецк: Высшая школа. Главное изд-во, 1983.-184с.

7. «История костюма Ростов н/Д: «Феникс», 2004.-336с.

8. История цивилизации. Новое время XIV-XIX вв. III том, Москва, «ЭКСМО-Пресс», 1998 г.-268с.

9. Пармон Ф.М. Композиция костюма. – М.: Легпромбытиздат, 1985.-263с.

10. Современная Энциклопедия Аванта+. Мода и стиль/ Глав. ред. В.А. Володин. М.: Аванта+, 2002. – 480 с.: ил.

11. Саламатова С.М. Конструирование одежды. М.: Легкая и пищевая промышленность, 1981.

12. Искусство стран и народов мира. Государственное научное издательство, «Советская энциклопедия», Москва, 1965 г.

13. Сивак В.Г., Калініна О.К., Харламова Г.М. Легке платя. К.: Час, 1992.-256с.

14.ОСТ 17–326–81 Изделия швейные, трикотажные, меховые. Фигуры мужчин типовые. Размерные признаки для проектирования одежды.

15. Жак Лин. Техника кроя: Пер. с франц. Клепцова А.Д. и Клепцовой З.И. – изд– Ижевск: Удмуртия, 1991. – 96 с.: илл.

16. Жунал «International Textiles», февраль-март №1 (15) 2008, ЗАО

«Эдипресс-Конлига», – 96 с.

17. Современная Энциклопедия Аванта+. Мода и стиль/ Глав. ред. В.А. Володин. М.: Аванта+, 2002. – 480 с.: ил.

18. Жак Лин. Техника кроя: Пер. с франц. Клепцова А.Д. и Клепцовой З.И. – 5‑е изд. – Ижевск: Удмуртия, 1991. – 96 с.: илл.

Інтернет джерела:

1. po6iv.ru/art/Odezhda_kostym_i_ih_funkzii –

2. www.greenmama.ua/nid

3. rate1.com.ua/uk/archive

4. books.efaculty.kiev.ua/mrk/3/t3/1.htm – 29k

5. http://fashion.rin.ru/article/history/25.html

6. revolution./

7. www.rada.gov.ua/zakon/skl4/5session/STENOGR Чечетов В.В.

8. www.stahl.com

9. www.fashiontrendsetter.com

10. www.liveinternet.ru/showjournal

13.www. couturiers.ru /98/1402.html

Додатки

1.1. Додаток: аналог кольорової гами та ліній, фактур для створення колекції.

2.1. Додаток: джерело «Чорно-біле кіно», зачіска, макіяж 20‑х років.