Смекни!
smekni.com

Використання навчальних комп’ютерних ігор в процесі вивчення математики в початковій школі (стр. 9 из 9)

46. Ткачишина І.П. Роль гри і нестандартних уроків у підвищенні інтересу учнів до вивчення математики // Математика в школах України – 2004. – №4. – С. 6-7.

47. Хантер Б. Мои ученики работают на компьютерах. – М., 1989.

48. Цветкова М.С. Рекомендации по использованию компьютеров в начальной школе // Информатика и образование. – 2002. - № 6. – С. 12-14.

49. Челак Е. Н., Конопатова Н. К. Развивающая информатика. Методическое пособие. — М.: Лаборатория Базовых Знаний, 2001 г. — 208 с.: ил.

50. Щедровицкий Г.П. Философия. Наука. Методология. – М., 1997

51. Эльконин Д.Б. Избранные психологические труды – М.: Педагогика, 1989.


Додаток 1

Анкета для вчителів

Шановні вчителі, просимо Вас взяти участь у письмовому опитуванні, ціллю якого є удосконалення методики навчання математики в початкових класах за рахунок використання комп’ютерних ігор на уроці.

1. Чи варто використовувати комп’ютер на уроці математики в початковій школі?

- Так

- Ні

- Не знаю

2. Які нові можливості, на Вашу думку, може відкрити використання ПК в навчанні?

3. Коли, на Вашу думку, слід активно використовувати комп’ютер у навчанні? Відповідь обґрунтуйте.

- В дошкільних закладах

- В початковій школі

- В середній школі (з 5-6 класу)

- В середній школі (з 7-9 класу)

- В старшій школі

4. На якому етапі уроку, на Вашу думку, слід використовувати комп’ютерні засоби навчання (зокрема ігри)? Чому?

- Перевірка домашнього завдання

- Актуалізація

- Подача нового матеріалу

- Закріплення вивченого

5. Скільки машин достатньо для нормальної організації уроку? Відповідь обґрунтуйте.

6. Чи потрібно виділяти у навчальному плані окремі (спеціальні) уроки, де б використовувались лише комп’ютерні ігри (інші комп’ютерні засоби)?

- Так, потрібно

- Скоріше, потрібно

- Скоріше, не потрібно

- Не потрібно

7. На яких темах з математики Ви б запропонували найбільш широке використання комп’ютерних ігор? Дайте коротке обґрунтування.

8. Виберіть найкращу форму організації навчального процесу з використанням комп’ютера (проголосуйте або вкажіть свою):

- У звичайному класі

- У комп’ютерному класі

- З відвідуванням комп’ютерного класу, коли це потрібно

- Свій варіант:

9. Вкажіть найголовніші вимоги до комп’ютерної гри.

- Цікавість

- Дидактичність

- Раціональність у застосуванні

- Легкість в осмисленні правил (суті гри)

- Свої варіанти:

10. Які навчальні комп’ютерні ігри (серед тих, що ми використовували) Вам найбільше запам’ятались?

11. Назвіть позитивні і негативні моменти вище наведених ігор?