Смекни!
smekni.com

Жіноча зачіска на основі моди Японії (стр. 8 из 8)

Знадобляться і щітки: звичайно для розчісування та браш. Вони мають бути з натуральних чи синтетичних речовин.

Кісточка для фарбування. Вона повинна бути зручною.

Посуд для розмішування повинна бути з пластмаси або скла, щоб не реагувало з фарбою, має бути зручним.

Зажими та клеми. Залізні та пластмасові.

Повітряний електрофон для укладки волосся регулювання температури повітря та спеціальною насадкою.

Умивальник та відкидне крісло для миття голови.

Білизна: пеньюар або пелеринка. Для того, щоб покрити клієнта, вафельні рушники.

У роботі при хлоруванні також використана фольга. На шиї комірець.

Декоративна косметика своє використання знайшла порівняно недавно, але за цей час встигла знайти своє широке застосування в побутовому обслуговуванні та й в житті кожної людини зокрема. Декоративна косметика пропонує свободу вибору.

Сучасні косметичні матеріали створюють на основі натуральних речовин та екстрактів, без хімічно-шкідливих домішок та консервантів, але можуть довго зберігатись. Створюється безліч нових косметичних фірм з прогресивними технологіями, а давно відомі об’єднуються між собою та удосконалюються. Декоративна косметика стає настільки потрібною та незамінною, збільшує свій попит, що диктується як окремий вид послуг.

Макіяж стає як основа у доповненні індивідуального образу людини, він відкриває естетичну красу, гармонійне поєднання, витонченість і досконалість.

Макіяж доповнює зачіску та костюм від чого й залежить.

Макіяж - це мистецтво наведення краси, підсилення природної привабливості, деякі виправлення і корекція рис обличчя та зовнішнього вигляду людини в цілому.

При нанесенні макіяжу потрібно дотримуватись міри нанесення, накладання фарб і пам’ятати, що великий товстий шар фарб не надає обличчю краси. Макіяж потребує індивідуального, уважного підходу з урахуванням внутрішньої і зовнішньої культури поведінки людини. Необхідне індивідуальне бачення особливостей та властивостей обличчя та характеру людини.

Дана модель макіяжу носить образний зміст. Його мета створення певного потрібного образу, який можна було б поєднати з зачіскою і несе в собі внутрішній характер, який можна передати за допомогою фарб, роблячи акцент на потрібних деталях. Тенденції сьогоднішнього сезону пропонують свободу вибору. Зараз в іміджі важливо все, всі деталі макіяжу. Мода настоїть на місці і райдуга кольорів міняється із швидкими темпами, так взагалі міняється тенденція в цілому.

Виконувати макіяж необхідно почати з повторного вивчення ескізу замальовок. Підготовлюємо робоче місце і інструменти, косметику та потрібні матеріали. Підготовлюємо фарби потрібного кольору для того щоб виконати макіяж необхідно: крем для обличчя, загальний тон, румяна, олівці, тіні, помада, блиск для губ, туш для вій, аплікатори. З інструментів необхідні: помазки, щіточки, губки, серветка, алігнін, вата, кісточки, гребінці...

Підготовчі роботи: покрити клієнта серветкою чи пеньюаром, вкладаємо зручно голову. Очищуємо шкіру обличчя від бруду лосьйоном, промокуємо обличчя серветкою. Якщо шкіра у поганому стані: суха, подразнена, втомлена, можна зробити компрес, маску, чи масаж обличчя.

Технологія макіяжу: технологія починається з чіткої послідовності читання обличчя. Вивчають розміщення кісток черепа і м’язи, що впливають на вираз обличчя. Визначаємо форму брів, при потребі робимо корекцію для надання їм правильної форми.

Попередньо визначивши тип шкіри підбираємо потрібний денний крем, наносимо його на шкіру обличчя та шиї по масажним лініям.

Основним у макіяжі є крем. Краще використати крем від Oriflame. Він особливо цінний тим, що захищає шкіру від ультрафіолетових променів.

Основою макіяжу є загальний тон. Підбираємо загальний тон по кольору шкіри. Краще використати тональний крем Visions від Oriflame, це зволожуючий тональний крем надає шкірі гарний натуральний колір, золотисто-бежевий тон. Наносимо його тонким шаром по масажних лініям за допомогою губки, яка має бути невеликою і м’якою. Тональний крем повинен рівномірним шаром гладко лягати на шкіру і створювати враження натуральності.

За допомогою контурного олівця підкреслюємо форму брів, олівець повинен бути коричневим. По напрямку росту волосся брів цим олівцем проводимо переривисті штрихи.

Оформляємо макіяж очей так, що б їх зробити чіткішими, виразнішими, підкреслити їхню форму та колір. За допомогою аплікатора на внутрішній кут ока наносимо жовті тіні, роблять плавний перехід до оранжево-абрикосового відтінку. Абрикосовими тінями зафарбовуємо середину повік, а зовнішні кутики зафарбовують салатовими тінями, які переходять у зелені. Нижню повіку як можна ближче до вій покриваємо жовто-лимонними відтінком тіней, підбрівний простір покриваємо жовто-перламутровими тінями. Лінії границі розташовуємо.

Робимо макіяж губ. За допомогою контурного олівця наводимо контур губ, підкреслюємо форму. По кольору контурний олівець темно-рожевий. Помадою, за допомогою спеціального помазка фарбуємо губи. Колір помади рожевий. Для того, щоб помада довше зберігалася і легше наносилась губи спочатку можна припудрити, тоді помада буде мати кращий вигляд. Коли ми вже намалювали помадою покриваємо її безколірним блиском. Це надає губам ефекту рельєфності, на бокову частину скул наносимо румяна, золотисто-бежевого кольору, на верхню частину скул і на підборіддя наносять бежево-рожеві рум’яна. Румяна Pure Blush від Oriflame.

Після закінчення оформлення макіяжу необхідно провести заключні роботи. При роботі над макіяжем потрібно весь час придивлятись до обличчя, щоб не допустити помилки, підкресливши непотрібні деталі і відкривши недоліки особи, а навпаки, постаратися якомога чіткіше відтворити ідеальний образ.

Висновок

Поняття краси змінювалися протягом століть, і те, що здавалося прекрасним в один період, пізніше виглядало потворним і навпаки. Найбільше помітним це виявлялося в костюмі і зачісках, що тісним чином зв’язане із зовнішнім виглядом людей.

За весь період існування людства, у людей завжди була зацікавленість до ефектного вигляду. Протягом віків людина вигадувала нові прикраси, форми зачісок, одяг, нову моду, новий стиль. Історія перукарського мистецтва показала, що кожна епоха, країна, нація привносять свій особовий вклад в моду, в тенденції розвитку і удосконалення зачісок, макіяжу, аксесуарів, одягу. Мода, є важливим фактором еволюції не тільки одягу, зачіски, доповнень, але й сучасного суспільства в цілому, виступає в якості одного з регуляторів соціальних та економічних відносин у сучасному суспільстві.

Що ж до тенденцій і напрямків у сучасному перукарському мистецтві, то вони характеризуються стильовою різноманітністю зачісок і технік виконання стрижок. На основі однієї базової стрижки виникають різні її варіанти.

Елементи зачісок збереглися від середньовіччя до сьогодні. Можливе використання минулих зачісок, але не у повсякденному житті, як це було за часів її популярності, а у різноманітних конкурсах, театрі, кіно, фотосесій для журналів. Майстри також використовують зачіски минулих років додаючи, щось нове, якийсь елемент сучасності.

Зараз моди на зачіски можна сказати, що не існує, багато, що залежить від стилю жінки її характеру людини. Кожен носить те, що йому подобається. Майбутні перукарі мають бути готові запропонувати клієнтові все, що йому буде до вподоби,а для цього треба добре знати історію перукарського мистецтва, вивчати її, збирати відомості про майстрів та їхні творчі знахідки і разом із тим шукати свій стиль та напрям у перукарському мистецтві.

З швидкими змінами в моді змінюється і темп, рух життя людини. Впроваджуються прогресивні технології, обладнання, інструменти та засоби, парфумерно-косметичні засоби, необхідних для розробки перукарського мистецтва та візажу.

Можна сказати, що вибрана модель зачіски призначена не для індивідуального моделювання, а більш для конкурсного моделювання.

У виконанні ця зачіска складна, вона не виконується нашвидкуруч, потребує вміння технології, знання сучасних прогресивних технологій. Без професійних навилків, фантазії і без знань історичних стилів, напрямків моди зачіску виконати практично неможливо.

Отже, волосся - це сама чарівна прикраса і гордість кожної жінки. Хто із них не мріє про ідеальну сучасну зачіску? Про модну, практичну, стильну зачіску, і бажано щоб підкреслювала багаточисельні прекрасні вирази обличчя.

Зачіску потрібно підбирати в залежності від форми і типу обличчя. Не варто зразу ж обрізати своє волосся або робити хімічну завивку, не продумавши спочатку все до кінця. Сім раз поміряй - один раз відріж. Всього лиш варто звернутися до кваліфікованого перукаря і стиліста, і вони порадять, що робити, допоможуть у виборі зачіски, адже саме зачіска зробить образ завершеним і підкреслить чарівність та індивідуальність.

Список літератури

1. Ветров А. Парикмахер-стилист. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2003. – 254 с.

2. Гутиря Л.Г. Сучасна перукарська справа. – Харків: Фоліо, 1997. – 367 с.

3. Дэлби Л. Гейша. – М.: Крон-Пресс, 1999. – 383 с.

4. Ивасаки М., Браун Р. Настоящие мемуары гейши. – СПб.: Амфора, 2007. – 350 с.

5. Козлова І.В. Перукарські послуги. – К.: Знання, 1997. – 236 с.

6. Константинов А.В. Парикмахерское дело. – М.: Высшая школа, 1999. – 227 с.

7. Корнєв В.Д. Моделювання та художнє оформлення зачісок. – К.: Знання, 2001. – 294 с.

8. Корпев В. Д. Мы причесываем женщин. – М.: Наука, 2001. – 258 с.

9. Кулешкова О.Н. Технология и оборудование парикмахерских работ. – М.: Академия, 2002. – 234 с.

10. Куприянова И.Н. Современные прически: женские, мужские, детские. – М.: Эксмапресс, 2002. – 211 с.

11. Луканова О.В. Технология парикмахерских услуг. – Ростов-на-Дону: Март, 2002. – 309 с.

12. Ляпич А.Д. Парикмахерское мастерство. – К.: Будівельник, 2002. – 255 с.

13. Мак-Клейн Дж.Л. Япония. От сегуната Токугава – в ХХІ век. – М.: АСТ, 2007. – 895 с.

14. Марек Збшнев. Парикмахерское дело. – Минск: Высшая школа, 1996. – 541 с.

15. Мисима Ю. Золотой храм. – М.: Терра, 1996. – 512 с.

16. Моделирование причесок: Иллюстрированное методическое пособие. – К.: Знання, 2000. – 459 с.

17. Накамура К. Исповедь Гейши. – М.: ЭКСМО, 2002. – 480 с.

18. Панченко О.А. Мелирование и прическа. – СПб.: Корона-принт, 2000. – 399 с.

19. Панченко О.А. Прическа. Укладка. Завивка. – СПб.: Папирус, 1999. – 261 с.

20. Смирнова Л.В. Уроки парикмахерского искусства. – СПб.: Парителы, 2002. – 304 с.

21. Сокол Е. Дезинфекция как наука// Ногтевая эстетика. – 2004. – №1. – С. 48-50.

22. Энциклопедия парикмахерского искусства. – М.: Веге, 1999. – 691 с.