Смекни!
smekni.com

Вплив молодіжних субкультур на формування особистісного "Я" в період ранньої юності (стр. 8 из 8)

Сучасний педагог, навіть якщо він є справжнімпрофесіоналом, ні в якому разі не може чинити опір проявам молодіжноїсубкультури, так само, як і повністю схвалювати її діяльність. Йому потрібнодобре знати, вміти розбиратись в діяльності тих чи інших течій молодіжноїсубкультури, щоб зрозуміти молодь, зменшити негативний вплив деяких проявівсубкультури та направити культурний розвиток юнацтва у потрібне русло. Аджеосновне завдання педагога – виховувати мислячих, висококультурних, духовнихлюдей.


Список використаної літератури

 

1.        ВолковаН.П. Педагогіка. – К.: Академія, 2001.

2.        Заїка Н.Бути собою – головний принцип неформалів. // Прес-центр. - №7 (137) від13.02.08р.

3.        ЗавгородняТ. Штрихи до портрету сучасного старшокласника. // Завуч. – 2001. - №3. – С.3-5.

4.        Історіякультури // За ред. І. Крип’якевича. – К., 1994.

5.        Карп’якВадим. Молодіжні субкультури // Спілка української молоді. –http://www.cym.org/ua/content/subcult1.asp.

6.        Молодь ісубкультури. Виховна бесіда. //Завуч. - № 1 (331). – С. 23-25.

7.        ПідласийІ. Ідеали українського виховання. // Рідна шк. – 1999. - №3; 2000. – №2, 4.

8.        Піча В.М.Культурологія. – Львів: Магнолія, 2003.

9.        РибалкаО.Я. Формування моральних цінностей у між статевих стосунках підлітків // Постметодика. – №5-6.- 2001. – С. 146-149.

10.     СінькевичН. Особливості формування морально-ціннісних орієнтацій у дівчат-підлітків //Рідна школа. – №12. – 2000. – С.22-23.

11.     ЯременкоО.О. Молодіжний рух в Україні. – К.,1996..

12.     БазаровМ. Современная молодежь – кто есть who? // Газета «Ринок» № 37 (511) від29.09.2007р

13.     Верная А.О субкультурах // Субкультуры http://www.subcult.ru

14.     Д’яконоваБ., Оплат Н. Ди-джей: культ или мыльный пузырь? // Art Line. - №7-8. – 1999. –С.44-46.

15.     ЕрасовБ.С. Социальная культурология. Пособие для студентов высших учебных заведений.– М., 1996. – 591 с.

16.     ЖитомирскийД. Бунт и слепая стихия (в мире поп-музыки) // Исскуство и массы в современномбуржуазном обществе. Науково-популярне видання. М., 1989, С. 69-107.

17.     ИонинЛ.Г. Социология культуры. Учебное пособие. – М., 1996. – 280 с.

18.     Козерог О.В.Книга и/или компьютер // Наук. Записки Харків. держ. пед. ун-ту ім. Г.С.Сковороди. Серія літературознавства. – Харків, 2001.

19.     Кон И.С.Психология ранней юности // Книга для учителя. – М.: Просвещение, 1989. – С.149-184.

20.     Новейшийфилософский словарь. Научное издание. – Минск, 1999.

21.     ПоляковаА. Откуда берутся «неформалы»?// Завуч. – 2008. – №15 (345). – С. 9-10.


Додатки

 

Додаток 1

 

Складові та ознаки субкультури


   

 


Картина світу (у вузькому сенсі) Цінності Стиль та способи життя Соціальні інститути як системи норм Процедурне знання: навички, уміння, способи здійснення, методи Потреби та схильності
Соціальні ролі та статуси

Додаток 2

Таблиця 1.

Позиція Стилі Перевага, у %
1. Рок-музика 46,42
2. Rap 28,57
Хіп-хоп 28,57
3. Поп-музика 21,42
4. Електро-, техно- напрям 7,14
5. Дискотечна музика 3,57

Таблиця 2.

Позиція Гурти чи виконавці Перевага, у %
1. Авріл Лавін 57,14
2. Tokio Hotel 50
3. Арія 46,42
4. Amatory 14,28
5. Slipknot 10,71
6. Бумбокс 7,14
7. Океан Ельзи 6,25
8. Інші (26 назв) 3,57