Смекни!
smekni.com

Роль інформаційних засобів в організації театрального процесу (стр. 9 из 10)

Телебачення, спроможне виводити на екран зображення (у тому числі і текст), усне мовлення і музику, створює самі доступні масовій свідомості рекламні звернення (і найефективніші!). Для спецiалiста важливо врахувати спроможність ТБ швидко формувати відношення публіки до “героя” передачи, оперативно створювати його імідж, підтримувати (або руйнувати) його репутацію. Секрет такого впливу - використання великих планів, камерність дії (невеличке число дiючих осіб), подовжений за часом кадр (пильне спостереження, безупинний моніторинг, невідривне “око” телеоб’єктиву). Ці прийоми перетворюють телевiзiйне iнтерв’ю в сеанс своєрідної “рентгеноскопії” - характер людини (гостя студії) “просвічується” наскрізь, а разом із цим і своєрідність його особистості, привабливі або, навпроти, не дуже симпатичні риси його індивідуальності. Ефект присутності на ТБ має більш сильний вплив, нiж на радіо. Отже, телеглядач схильний й більше довіряти зверненню, запропонованому йому майстрами малого екрана. Телевізійна промова близька до форм мiжособистiсного спілкування, що також підвищує тут ефективність звернення.

ІНШІ КАНАЛИ мають свої специфічні якості (переваги), вони гідні уваги спецiалiстiв при решении приватних задач (мультиплікація, слайди, комікси, комп'ютерні інформаційні мережі, кабельне ТБ й iншi).

Пряме поштове розсилання не є дорогим засобом доставки звернень споживачам. Пошта зв'язує театр із потенційними глядачами i спонсорами з точністю до ста відсотків (особливо слідом за спробними розсиланнями, що дозволяють зіставити число відправлень і відмов).

ВИСТАВКИ як канал поширення звернень припускають комбіноване використання засобів реклами і взаємозв’язка з громадськiстю (зовнішня реклама, демонстрація зразків нових товарів, мiжособистiсне спілкування, публікації в пресі, передача на ТБ і радіо, сувеніри, листівки, буклети й ін.).

Планшети і щити, світлові екрани, вивіски й ін. елементи зовнішньої реклами цілком підходять і для поширення тих звернень, основна функція яких - нагадати про подiю чи захiд, прем’єру, імідж. Вони можуть бути встановленi уздовж автострад, на станціях метро, автобусних зупинках, на вокзалах, у парках, на спортивних площадках пiд час телевiзiйних репортажiв тощо.

Транспортні засоби (автобус, вагон метро і т.п.) також можуть бути використані в якості носія звернення. І тут вони реалізують функцію нагадування.

Сувеніри і подарунки підтримують основні ідеї звернень, программ, кампанiй пропозицією предметів утилітарного призначення з різноманітного роду надпечатками (назва й атрибути фірми, торгові обертання). Всі ці речі безплатно вручаются персонально представникам цільової аудиторії, керівникам фірм партнерів, спонсорам.

Функція сувенірної реклами - нагадування про театр, підтримка іміджу, підтвердження репутації.

ПРОЕКТ СПIВПРАЦI З НАЦIОНАЛЬНОЮ ОПЕРОЮ УКРАЇНИ.

Мета проекту

1. Створення попиту на оперне мистецтво в м. Києвi як з боку iноземцiв, так серед заможного населення України.

2. Проведення комплексу рекламних заходiв з метою створення нового iмiджу, елiтностi i престижностi Нацiональної опери України та забезпечення щоденних аншлагiв на виставах опери. Змiна цiнової полiтики.

3. Розвиток програмної iдеї “Пiдтримки нацiонального мистецтва”, залучення рекламодавцiв до участi у спонсоруваннi вистав Нацiональної опери України, а також випуску друкованої продукцiї.

4. Залучення засобiв масової iнформацiї до щоденного анонсування вистав Нацiональної опери України в межах проекту “Пiдтримки нацiонального мистецтва”.

Всi вищезазначенi заходи повиннi доповнювати один одного. Виконувати умови можна, застосовуючи наступну стратегiю:

· для створення попиту на вистави Нацiональної опери (забезпечення щоденних аншлагiв ) необхiдно провести рекламну кампанiю. Необхiдно з самого початку рекламної кампанiї орiєнтуватися на двi цiльовi групи - iноземцiв i заможних українських громадян.(?) Для збiльшення кiлькостi iноземних вiдвiдувачiв необхiдно провести такi рекламнi заходи:

· розмiщення двох рекламних щитiв по дорозi з аеропорту “Бориспiль”;

· анонсування вистав в газетi “Kiev Post”;

· друк частини повнокольорових афiш англiйською мовою; (?)

· Виготовленн повнокольорового буклету про вистави Нацiональної опери України англiйською мовою i доставкою буклетiв в усi Представництва iноземних компанiй в м. Києвi.

Для створення попиту з боку наших громадян необхiдно провести такi заходи :

· анонсування вистав по декiлькох FM хвилях;

· анонсування вистав в дiлових виданнях “Бiзнес”, “Деловая Неделя”, “Галицькi контракти”;

· виготовленн повнокольорового буклету i розсилка в офiси найбiльших українських компанiй. (?)

· створення iмiджу престижностi Нацiональної опери України. Для цього необхiдно вивести послугу в бiльш високий цiновий дiапазон, тобто необхiдно пiдняти цiни на квитки. Без проведення дослiдження важко точно сказати на скiльки необхiдно збiльшити вартiсть квиткiв, проте, на перший суб’ єктивний погляд вартiсть переважної бiльшостi квиткiв повинна бути вiд $10 до $50. Пiдвищеню престижностi Нацiональної опери України може служити i такi заходи як:

· друк високоякiсних високохудожнiх квиткiв;

· друк високоякiсних повнокольорових афiш;

· безкоштовнi програмки;

· сувенiри з символiкою Нацiональної опери України.

До iнших заходiв змiцнення престижностi НОУ можна вiднести розповсюдження буклетiв через авiокомпанiї, туристичнi бюро.

· За допомогою iдеї “Пiдтримки нацiонального мистецтва” можназадiяти велику кiлькiсть iнформацiйних спонсорiв вистав Нацiональної опери України.

Широка рекламна кампанiя Нацiональної опери України спонукатиме спонсорiв iнвестувати фiнанси у рекламу через засоби НОУ.

ПРОЕКТ СПIВПРАЦI З НАЦIОНАЛЬНОЮ ОПЕРОЮ УКРАЇНИ

МЕТА ПРОЕКТУ:

Мiцне фiнансове положення Опери :

· Нацiональна опера отримує достатньо грошових ресурсiв для:

- нових постановок

- розширення та реконструкцiя основних фондiв театру

- виготовлення театральних костюмiв i декорацiй

- оплата гонорарiв та заробiтньої плати колективу

- розширення участi Театру в мiжнародних конкурсах

- органiзацiї власних культурних акцiй

Змiцнення елiтарностi Театру та його мистецтва в Українi та за кордоном:

· Нацiональна опера стає дуже популярним мiсцем для елiти суспiльства, бо вони розумiють, що вона представляє елiтне мистецтво, а його виконавцi є унiкальними .

· Нацiональна опера стає постiйним мiсцем культурного вiдпочинку iноземцiв, шо живуть чи гостюють у Києвi.

· В примiщеннi Нацiональної опери України виступають найвiдомiшi театри та виконавцi свiту.

· Населення України отримує багато вiдомостей про Оперу та її досягнення в Українi та за кордоном завдяки постiйному висвiтленню засобами масової iнформацiї.

Велика кiлькiсть iнформацiї про Оперу в мас медiа, вiдомi люди, що приходять на вистави , слава серед iноземцiв та за кордоном приводить до того, що :

· багато компанiй захочуть стати спонсорами чи меценатами Нацiонального театру опери та балету

· значно збiльшиться кiлькiсть запрошень на гастролi

В результатi цього театр може оберати спонсорiв i виступати на найвигiднiших для себе умовах.

СТРАТЕГIЯ :

· координацiя зусиль рiзноманiтних суспiльних iнституцiй

· системний пiдхiд - робота одночасно у багатьох напрямках, якi взаємно пiдсилюють один одного

НАПРЯМКИ РОБОТИ:

· Фiнанси

· Дiловий iстеблiшмент

· Керуючи державнi структури

· Мас-медiа

· Пiдтримка вiд iноземних посольств та консульств

· Доступ ло вiдомих фiрм (прямий маркетинг)

· Доступ до мiжнародних культурних i благодiйних фондiв

Початковi заходи по рекламi Нацiональної опери:

1. НА ТЕЛЕБАЧЕНI:

· Iнтерв’ю з Директором Нацiональної опери в популярнiй ранковiй або вечiрнiй програмi (наприклад, в “Снiданку з 1+1”)

· Iнтерв’ю з директором i солiстами Нацiональнiї опери в популярнiй спецiалiзовнiй передачi про мистецтво(“Iмпреза”, СТБ)

· Анонс вистав Нацiональної опери на головних телеканалах

· Зйомки i показ сюжету про Нацiональну оперу в iнформацiйних випусках на головних телеканалах

· Зйомки i монтаж повнометражного (10-хвилинного) документального фiльму про Нацiональну оперу України для показу:

· в країнах, де театр гастролюватиме на мiсцевому телебаченнi(це збiльшить кiлькiсть глядачiв i створить позитивний iмiдж театру)

· на українському телебаченi

2. В ПРЕСI:

· Статтi, iнтерв’ю та повiдомлення про дiяльнiсть Нацiональної опери України в провiдних українських газетах

· Iнтерв’ю з дирекцiєю i солiстами Нацiональної опери в спецiалiзованих загальноукраїнських журналах

· Анонси вистав в провiдних газетах i журналах, в яких досi немає анонсiв.

3. НА РАДIО:

· Анонси вистав на провiдних радiохвилях

· Iнтерв’ю з дирекцiєю i солiстами Нацiональної опери

ВИГОТОВЛЕННЯ I ДРУК ПОВНОКОЛЬОРОВОЇ ПОЛIГРАФIЧНОЇ ПРОДУКЦIЇ ДЛЯ НАЦIОНАЛЬНОЇ ОПЕРИ:

1. Афiшi (частково - англiйською мовою для розмiщення в аеропорту, iноземних представництвах тощо).

2. Квитки на вистави .

3. Програмки на вистави .

4. Запршення на виставу.

5. Буклет про Нацiональну оперу України з iнформацiєю про досягнення й успiхи Нацiональної опери в Українi i за кордоном.

6. Календар на 1999 р.

7. Iнша полiграфiчна продукцiя для потреб театру.

ВИГОТОВЛЕННЯ СУВЕНIРНОЇ ПРОДУКЦIЇ З ЛОГОТИПОМ НАЦIОНАЛЬНОЇ ОПЕРИ УКРАЇНИ I СТВОРЕННЯ КРАМНИЦI ДЛЯ ЇЇ ПРОДАЖУ.